Monday 22 December 2014

Red Carpet.

Hi nama saya Anis Syairah.
dan saya seorang blogger.

Officially aku adalah lepasan spm yang kebosanan dan buat blog dengan harapan dapat menghilangkan rasa bosan, Harap berkekalan lah blog aku yang keberapa entah ne, walaupun takde orang baca. Haha kisah apa aku. 

Hari-hari aku berangan tiba-tiba bangun pagi ada duit berlambak atas katil. Okla harapan kalau kerja pun tak. Parents aku tak bagi kerja. Katanya sekrang waktu belajar tak boleh kerja. Kononnya nanti bila sedap dapat duit dah malas nak sambung belajar. Yeke? Yang penting aku hanya boleh kerja dengan parents aku je. Maka aku mengambil keputusan january nanti start kerja dekat office ayah :)

 Sekarang aku cuma belajar lesen. Lulus L sekali 49 terus beb! Itu cerita 2 minggu lalu. Sekarang ne kakak driving tu kata January baru start class driving. Sementara tu aku mereput jela dekat rumah ne. Kemas rumah-sapu-mop-lap2 furniture-je setiap hari *facepalm*

Bukan nak bajet ke apa, tapi waktu test computer tu memang aku study malam sebelum tu je. Punya lah baik hari isnin tu aku pergi berjoli dekat Big Bad Wolf lepastu Midvalley main lasertag. Balik malam tu baru gelabah tak study selasa computer test. Apa lagi whatsapp abang aku laju-laju minta tips. Dia pun suruh download Test Computer JPJ dekat google. Lepastu kawan aku cakap ada apps KPP Test dekat playstore. Kau cuma perlu install dan buat sebanyak mungkin. Gerenti lulus hanya 1 test je, soalan ulang je. Boleh tutup mata jawab hiks. Cuma baca sistem Kejara sikit kot!

Habis Rm37 demi novel-novel ku yang tercinta. Tapi sampai sekarang 1 pun tak sentuh lagi. sorry bae :')



Penat sangat berjalan tambah kaki melecet. Sampai aku dengan Syahirah cabut kasut daki tangga :')




Reunited! Since 2004 we are bestfriends. Dulu sekolah rendah sama-sama dari darjah 2 kelas sama, masuk sekolah menengah masing2 duduk asrama and so on :')

[masih confuse dengan cita-cita sendiri]


Yang amat benar,
Anis Syairah.

No comments:

Post a Comment